VIVA LA FRANCE

 

 
Hej på er vänner! Har haft en otroligt skön och rolig vecka i soliga rivieran i frankrike med mitt hjärta. Nice är verkligen en fin och underbar stad. Sol och bad blandat med shopping och restauranger bakom gatuhörnet kan ju knappast bli ett bättre ställe att semestra på. Vi tog även tåget över till Monaco en dag vilket också var en upplevelse. Än så länge tänkte jag endast fresta er med dessa härliga bilder, känner att jag inte hinner lägga upp allt nu. Har delad tur idag och ska snart tillbaka till jobbet, men innan det tänkte jag hinna handla en ny kalender och lite kollegieblock. -Jajamen, det är skolstart på måndag och jag längtar!
 
Au revoir
 

Kommentarer
Melina säger:

Åh vad härligt!

2013-10-04 | 15:47:21
Bloggadress: http://mstenso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback