SÄGER ADJÖ TILL 2012 OCH VÄLKOMNAR 2013

2012 har faktiskt vart ett himla bra år måste jag säga, och förra året skrev jag på min blogg det jag ville uppnå under det nya året och faktiskt så har allt förverkligast.
 
Det jag ville var att:
  • Åka till Paris - Sofia och jag bokade hotell och köpte flygbiljetter och den 10e maj var vi på väg!
  • Hitta mitt livs kärlek - och det gjorde jag, även det i maj. Svävade på moln och hade fjärilar i magen hela tiden. 
  • Åka på festival- Både Peace and Love och Summerburst stod på sommarens festivalschema. 4e året i rad  Sofia och jag var på P&L.
  • Träna mer - Bättre sent än aldrig, var ganska duktig på det i början utav året men sedan kom våren och sommaren och ordet träning var helt främmande för mig. I slutet av oktober så kom den lilla träningsnarkomanen fram i mig och träning 5-6 dagar i veckan och ibland 2ggr om dagen var jätteroligt. Men sen fick jag ett nytt jobb och tiden vart knappare. Men minst 3ggr i veckan försöker jag komma iväg.
  • Flytta hemifrån- Inte till någon egen lägenhet dock som jag ville i början av året, men att få flytta hem till min pojkvän och bo med honom är ju det bästa tänkbara.  
Får heller inte glömma att tillägga att Robin och jag åkte till New York i september, det var den bästa och roligaste resan jag vart med om. Promenader i Central Park, shopping på 5th Avenue och vila fötterna på Starbucks.
 
Så jag är väldigt nöjd med 2012 och 2013 kan bara bli bättre. Robin och jag vill ut och resa igen, jag vill tajta till min kropp lite och påbörja nån utbildning så man kan bli klar nångång i livet. Vi får se vad som händer helt enkelt och jag är spänd på att få se vad det nya året kommer att bjuda på! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback