MYCKET BRA DAG

Heeeej på alla er som fortfarande klickar er in här! Idag började vi en ny kurs i skolan, Anatomi och fysiologi.. oj oj oj säger jag bara vad mycket som snurrar i mitt huvud nu. Har läst om celler hela kvällen och vet inte riktigt om jag har blivit nå smartare för det. Men bara att kriga på. Efter en lång dag med en föreläsning träffade jag mina efterlängtade tjejer ute i solen och bara pratade. Känns så skönt att fast man inte träffats på länge så är allt som vanligt när man ses igen. Älskar det! Men tyvärr blir det ju så ibland, och jag vill verkligen satsa allt på skolan nu och tråkigt nog så prioriteras många saker bort. Ett socialt liv bland annat. och fast jag är sambo känns det som att jag spenderar tid med böckerna mer än min pojkvän. Men SNAAART är sommaren här och det blir ett långt uppehåll utan skola (jag tycker om skolan, det är inte det, men att man inte behöver plugga hela tiden) ÅH det ska bli så härligt.  
 
Inlägget i ära lägger jag upp lite fina bilder och minnen på mitt Dream Team
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback