LEDIG FREDAG = STORA PLUGGDAGEN

Här ser ni en bild från min instagram. Just nu går pluggandet jättelätt, och roligare är det ju när man kan rita och skriva nästan som små "barnberättelser" för sig själv för att förstå själva mekanismen i kroppen. Att en MCH1 receptor istället är som ett fönster i cellen. Roligare och lättare att relatera till något annat. Jag är så glad att skolan har kommit igång igen och att få träffa mina härliga kursvänner nästan varenda dag. Vi har alltid så roligt! Har i alla fall gått igenom en gammal mikrobiologitenta och tyckte att jag kunde svara på nästan allt, sen kommer ju inte våran tenta se likadan ut men när det känns att man kan och förstår de gamla frågorna så tror jag att man redan har en ganska stor överblick på det hela. Så det känns jättebra. Tänkte bli klar med alla instuderingsfrågor idag så dom är gjorda! Älskar vad jag är produktiv.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback